EGO - EGO - jag och min bil...........

 
 
EGO - EGO - jag och min bil. Saknar verkligen mina turer med bilen. Då man får känna sig HEL. Starta bilen - köra ut ur garaget - mullret - känslan av att bara äga - dra en tur - gasa - VÄXLA - hornen som växer ut!
 
Åhhhhhhhhhhhhhhh vad jobbigt att det är så längt kvar till nästa tur, eller kan det bli en till jul.
 
Ikväll ska jag iaf till klubblokalen. Jag bara MÅSTE få träffa lite Corvette-vänner.........
 
Jag på uppstartskvällen 2013.................
Igår var jag ut och löptränade klockan sex i -7 grader med frost i håret, jobbade från åtta till nio igår kväll. Möte, möte, möte. Nu ska jag snart ut på en löpträning igen, fast idag är det +5 grader ute, så visst kan det vara lite olika i morgontemperaturen. Skönt att man har dubbdäck iaf.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0