En bra lördag..............

Tog mig sovmorgon på lördagen från mässan och testade mina nya pepparkaksformar. Bakade lite pepparkakor för att bjuda mina vänner på mässan och tog en liten promenad innan mässan. Behövde ladda om eftersom det blev så sent igår kväll.........
 
 
Mina nya pepparkaksformar som kom  hem lagom till helgen...........
 
 
Ska beställa C1 och C2 också, annars finns nu C3, C4, C5, C6 och loggan hemma.
 
 
Så mysiga att arbeta med...........både deg och formar.
 
 
C3:or
 
C4:or
 
GMs godkännanade på formarna!
 
 
 
 
Vad liknar en vissen C3a????
 
 
 
På bäversafari innan duschen...........
 
 
Kom till mässan och bjöd killarna på kaffe och pepparkakor..........
 
 
Kollade in en kille som bjöd på vad publiken ville ha!
 
 
Vissa likheter............
 
 
Smakupplevelser på mässan.........
 
 
 
Provsatt C7an ännu en gång, den är så otroligt fin/häftig/cool/ ja allt!!!
 
 
Drömmer om en C7a just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0