Favoritmusiken...........

Favoritmusiken..........möter mig denna morgon. Just nu är det vissa låtar och viss musik som får livet att bli lyckligare. Lite jobbigt att man inte får boosta dagarna med lite V8a muller, saknar ljudet av mullrande motorer. Vissa dagar är rätt tunga, det är så mörkt. Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem. Men har man Spotify och lite bra musik så mår man så mycket bättre. Lite löpträning, kaffe och bloggande och FRAMFÖRALLT alla vänner.
 

I tisdags ringde en vän från Göteborg och undrade vad vi gjorde i Stockholm en onsdag, han var på besök i vår stad. Skitkul tycker jag ! Blir så glad när någon ringer som man inte tänkt sig ska ringa och så blir det något trevligt av det hela. Hämtade honom efter jobbet i Norsborg där han ställde sin stora lastbil på tjugotvå meter.....................sen drog vi till Sumpan och klubblokalen. Mötte Mälardalens glada gäng som toppades med en som kan hålla låda, det vet jag efter vår resa till Göteborg. Det blev mycket skratt, fika och goda smörgåsar.
 
 
Sen blev det nattmacka på Donken innan jag lämnade honom vid sin bil. Hemma sent och tvärsomnade.....har sovit så gott. Drömde gott om bilar som vanligt.....................
 
 
Fick en fråga om jag aldrig är sur på något foto, jo det kan jag vara eller om jag ser arg ut. Vet inte om jag är sur eller arg? Men jag hittade ett foto där jag inte såg glad ut på.............
 

Man kan göra dagen till det bättre helt gratis..................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0