Full dag............

Full dag.......igår. Jag började klockan fem med blogg och kaffe, sen blev det löpträning i mörkret. Mörkt i träningslokalen............
 
 
Efter dusch och lite kompisprat i mobilen, som jag också lyckades hinna med innan jag glatt hittade lite kläder för dagen. Har en så fin garderob nu efter mecking............alla hyllor sitter där de ska och lampan lyser upp i tillvaron och i höstmörkret. Kan man bli gladare ? Jo, det kan man! Tänk om man fick en leveransorder hemskickad på en gåva från någon på en ny Corvette! Eller några miljoner på en lott.............men i min vardag är detta lite ljus för en bättre dag.................
 
 
Jobbade heldag, ställde upp som vanligt. Körde från åtta till arton - noll,noll. Inte working nine to five - här inte! Men after-work blir det på fredag i klubblokalen. Hade kul med barnen på jobbet under dagen. de skrattade och tyckte de hade en tokig fröken..........
 
 
Efter jobbet åkte jag och fixade saker som skulle köpas in till mässan i helgen. Mässan på GranTourismo i Nacka. Var runt hela kvällen i olika butiker, men nu är det fixat.
 
Lite utsmyckning och bilar............
 

Hemma vid nio...........sen middag och sen sängen efter lite musik och avkoppling.
 
Fick mina första visitkort inom klubben i ett litet paket i brevlådan...........hi hi.
 
 
Idag regnar det och ingen träning ute denna morgon, håller dessutom på att bli sjuk tror jag. Känner att e förkylning bara ligger och myser i min kropp för att bryta ut! Hoppas inte...............blir säkert lagom till helgen, förra året var jag sjuk under hela mäss-helgen........nu ska jag äta grapefrukt och C-vitaminbrus...........
 
Ha en bra dag............ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0