Igår var det .....I hate..

 
 
Igår var det ......I hate mondays! Hade en soft morgon vid datorn och pratade i luren med alla mina goa klubbkompisar. Den ena efter den andra ringde och jag hade inga problem att byta ut träningspasset mot lite telefonprat. Ska inte träna just nu, det får komma lite senare............när jag mår lite bättre. Kom till jobbet och det var då jag kände det...............jag hade ingen ork. Ingen ork till att vara en bra pedagog. Fick jobba över och dessutom ingen rast.....................inte klokt att jag håller på så här. När ska jag säga nej. Avslutade kvällen med ännu mera jobb och näsblod.
 
En av mina levererade varor vart fel, men det kommer säkert att lösa sig så jag får rätt logga på min mugg. Kartongen har rätt nummer, men med fel mugg i.............vill ha en med Stingray-loggan
 
 
Längtar iaf till sommaren som jag så sällan gör den här årstiden eftersom jag älskar julen och snö. Det är bara den att jag har en så otrolig lust att åka, NEJ! Köra Corvette. Behöver lite energi från en mysig cruisingrunda......
 
Får tänka tillbaka på sommaren lite då och då.........ett bildcollage nedan.........
 
Mecking och cruising......
 
 
Fick lite bilder från Maria som är i Thailand och hon vill att sin mamma ska ta flyget under jul och hälsa på! Jag är ju ledig i tre veckor under jul så egentligen varför tveka? Men jag gillar inte flygresan............
 
Här kommer lite bilder till mormor och morfar, som inte har FB och Instagram. Till er från Maria......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0