Lördag 16 november

Uppe tidigt för att städa montern och ta mot Corvetten som jag fixat dit. Var bland de första i mässhallarna och dammsög vår monter. Killarna i montern som sålde bilar för Lamb.....fotade mig som jag skickade vidare som MMS................
 
 
Fick igång vaktbolaget och grabbarna där. De kom springande med smörgåsen i handen, jag fick hålla i smörgåsen medan han monterade ner avspärrningar och vi körde in Corvette nr två. Lite roligt faktiskt............jag fick dem att fundera lite över nycklar och annat..............hihihi!
 
Sen hade vi  Stingray två på plats..............
 
 
Efter att kört in 63an, blev det hotellfrukost för oss alla fyra..........så roligt att ägaren för 63an stannade kvar hela dagen på mässan. Vi hade så mycket besökare i montern så första gången det var lite lugnt var klockan redan fyra på eftermiddag. Jag lovar att det var tjockt hela tiden. Det här är en bil som lockar.............den drar till sig unga snygga killar runt tjugoett och medelålders kvinnor och män, äldre  kvinnor och män. Ja alla gillar den..............och jag är KÄR i den! Vilken dröm om att kunna äga en ny Corvette. Den är bara så snygg! Den har allt!
 
Efter en bra dag på mässan blev det slappa på rummet med ett glas vin, prata med dem där hemma och lite Formula ett, sen blev det mat på ett ställe i Göteborg som man bara ska besöka om man är där. Så trevligt ställe, träffade en dalmas som var så rolig. Skrattade hela kvällen och hade så roligt..............
 

Jul i Göteborg.............
 
 
Supergod mat och ingen C7a på den väggen inte, men julpyntat på hotellet/nattklubben!
 
 
 
På torget utanför mötte dessa figurer mig efter en trevlig kväll och längtan efter mitt hotellrum och min säng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0