Måndag igen....ny vecka och snart december

Måndag igen..............ny vecka och snart december. Igår var det en månad kvar till julafton. Igår var jag uppe klockan fem, en bra morgon med kaffemugg och bloggande. Sen drog jag ut på min joggingrunda. Drog halvmilen och det gick sååå bra! Är så nöjd med mig själv. Är igång nu med träning och löpningen och allt går så bra. Är faktiskt riktigt nöjd! Nöjd med veckan som kommer, nöjd med dagen. Så fin morgon..............eller hur? Stannade upp hemma på farstun och fotade den här bilden, snacka om att fånga dagen?
 
 
på väg till jobbet...................Kom till jobbet, körde Spotify i öronen under min planeringstid, spelade hög musik för att få vara ifred och göra det jag bara måste göra. Min jävla dator hemma strular..........
 
 
Efter en lång arbetsdag, från halv nio till kvart i sex och utan rast satte jag mig i min bil och åkte hem. Fick lite tips om att kolla in filmklipp på FB där jag visst var med på. Självklart måste man ju leta reda på det och titta.
Hittade filmen som ligger delad på FB, filmen är filmad av filmteamet från GranTurismo, de har filmat och klippt ihop. Bra musik och mycket bilar från mässan och ...................jag var med!!!! Fotade lite bilder från filmen.....
 
 
 
 
Jag vill ha en Stingrocka.................både från Corvette Central och ............
 
 
 Idag är det tisdag, -5 grader och 35 dagar kvar till Nyårsafton...........
Ska försöka åka till Sumpan på onsdag och ta en fika i klubblokalen, behöver lite sånt! Idag har jag lång dag på jobbet............jag har både skolkonferans på eftermiddagen fram till sex och efter det är det styrelsemöte fram till nio......................sen blir det nog hem och ner i sängen.
 
Ha en bra tisdag mina vännner..............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0