Mys-lördag...........

Mys-lördag. Ute och åkte min Chevrolet..............
 
Började morgonen med lite löpträning och den gick otroligt bra............det var så fint ute.
 
 
Solen som var på väg upp och dimman i dalen...............njutningsgrad 10 av 10
 
 
Efter löpträning och stretching tog jag in min lampa som låg kvar i bilen för där ska den så inte ligga. Har varit kär i den här lampan i snart två år men inte tagit mig råd till att köpa den. Hittade en begagnad lampa på blocket och var i fredgaskväll i Norsborg och köpte min lilla färgglada klick för att lysa upp tillvaron i dubbel betydelse.
 
 
Åkte efter dusch och lite spackling till Ann. Vi hängde ihop hela dagen igår och hade det sååååååååååå bra. Var på turné med lite stopp för lunch och lite julinspiration. Nu börjar man längta till att ta fram ljusstakar mm. I butikerna finns nu allt möjligt som tillhör julen. Inte avgassystem, ljuddämpare, oljefilter och så men kulor, kulor och glitter. Kulor i grenen............
 
 
Vi var på loppis, högg ved (hi, hi), köpte kvällsgodis och åkte hem till Ann för lite julmingel. Glögg, pepparkaka och julmusik. Nu är vi på gång. Har precis lämnat Halloween för julen, eller hur?
 
 
 
Köpte lite spackel av Ann. Nu måste jag få komma ut och visa upp mitt lipstick med belysning och spegel på. Klart häftig julklapp! Kunna måla läpparna på dansgolvet i ljusets sken från lipsticket och spegeln till att se så det kommer på rätt plats................hihihi. Lika onödigt som vissa bling-bling saker på vissa bilar...........
 
 
Motorrum med bling-bling...............
 
 
 
 
Hem och fixade skagenröra och myskväll.......
 
 
Tända ljusen i mitt loppisfynd för 10:-, den blev så fin............
 
 
 
 
Fixade lite ljus i fönstret i mitt loppisfynd två för 10:-............
 
 
idag är det söndag, det känns tungt...............hoppas på lite ork för meckande med bilen. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0