onsdag den 13e november

Var uppe tidigt för att köra en av våra bilar till verkstaden. Sen blev jag körd till lättakuten. De ville att jag skulle göra ett läkarbesök efter att ha pratat med dem under gårdagen. Fick igår som ett hugg under bröstet och höll på att svimma, då kändes det som om jag verkligen behövde ett besök hos läkaren. Hade dessutom ingen röst och problem med mina stämband. Var på lättakuten klockan åtta denna morgon och kom in till läkaren på direkten - blev sjukskriven på direkten. Vila! Gör vad du vill, stressa inte och bara vila dig. Åkte till jobbet för att fixa vikarier. Tog bussen hem vid lunchtid för att vila och njuta av dagen. Eftersom min bil lånade jag ut till snickaren.....
 
Fånga dagen.....
 
 
På väg hem kom jag på att jag inte hade någon nyckel för att komma in i huset. Så jag åkte tillbaka till jobbet och jobbade på kontoret, utan att stressa runt bland barn och prata. Ganska skönt faktiskt. Att bara var där och göra alla måsten som stressar mig och gör att det känns tungt eftersom jag inte hinner med allt.
 
 
Jag blev hämtad på jobbet för att hämta den andra bilen på verkstad. Hem till middagen och lite vila. Kollade Tv och lite annat. Ska bara ta hand om mig själv..............
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0