Renovering av allt annat.............

Renovering av allt annat än av bilen som jag just hade behövt göra igår söndag. Måste ta tag i min gamla Toyota, jag vill ha den som vinterbil. Allt känns trasigt på den så jag bara måste ta tag i det hela. Börja mecka, men igår vart det renovering av allt annat.
 
Efter kaffe och blogg började jag renovera min garderob med alla kläder.Hyllplan ett hade ramlat på hyllplan två, sedan ramlade de ner på tre, fyra, fem och SEX - pang, allt i en enda ormgrop! Kläder hyllor och helvetet bryter ut. Kan inte få fram mina kläder och så här har jag haft det i säkert tre veckor och barra gillat läget, men igår så drog jag fram vinkeljärn och skruvdragaren och byggde upp hela garderoben - fint vart det!
 
Efter garderoben tog jag tag i lampan jag köpt och började damma av den och fixa några pärlor som var trasiga, renovering av den och upphängning. Hittade den på Blocket för 600:- mot 1500:- i butik. Litet klipp!
 
 
Sen blev det löpträning, drog halvmilen under press. Pressade mina ban till max. Benen bara skaka när jag kom fram, utlopp av ilska - skönt!
 
Sen kom regnet och jag tvättade Transporten, sköljde den i regnet. Vet inte om det är bra för lacken, men så är det. Sköljd fast inte semskinnad.
 
 
 
Lite dusch, storstäd, rensa avlopp - underbara söndag!
 
Fixade en stor lasagne och en pepparkaksdeg. Snart är det jul !
 
 
Pratade med lite kompisar i Corvette-klubben, det gör en alltid glad och får söndagen att skina upp. Annars avslutade jag söndagen med planering och jobbarbeten. Vilken trist söndag, söndagar ska vara trista ibland så man har lite roligheter en annan dag!
 
Man kan inte ha roligt jämnt. men jag ser fram mot helgen............after-work och mässa :-) Hela helgen fullbokad!
 
Ska dra tidigare till jobbet idag, ska var där klockan åtta istället för tio.......jobb redan? Var tog helgen vägen ? Känns som den bara försvann ! Får dra ut på veckan så jag hinner med lite annat än arbete, vill börja hänga på gymmet. Det kan kanske vara ett mål denna vecka, eller att börja riva min Toyota i Carporten. Vi får se...........det lär väl komma upp här! Kram på er från mig...........
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0