Söndag 17 november

Idag tog vi sovmorgon eftersom jag redan hade dammsugit mattan i montern under lördagens sista minutrar innan stängning och dammat bilen.
 
 
 
Där det var kaos var nog på mitt rum.............att plocka ihop alla saker...........jag som alltid ska använda alla kuddar och täcken som finns. Älskar att bulla upp runt mig..............och sova under dubbla täcken eller täcke och filt. Alla kläder som bara låg både här och där.............ingen ordning på mig.
 
 
Hela söndagen var toppen, mycket klubbkamrater och besökare hela tiden i vår monter.
 
the Dream-team...............

Bilder från klubbkamrater till mig via MMS...
 

 
 
Sen blev det tåget hem mot Stockholm............skön musik på perrongen.
 
 
Hemma hos mamma och pappa kvart i ett på natten. Pappa fixade smörgåsar och te, mamma hade bäddat sängen åt mig. Kände mig som lilla dottern som kom hem, som för trettio år sedan. Hi hi de är så söta min mamma och pappa. Satt där och mös fram till klockan halv två på natten............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0