Söndag morgon

Söndag morgon och jag vaknade 04.28, låg kvar i sängen och lyssnade på musik i lurarna. En bra start på en söndag. La mig i rätt tid igår kväll, så nu är skönhetssömnen avklarad.
 
 
Ska idag göra en del jobb för att känna att jag är ikapp med mitt liv.
 
Igår städade jag hela dagen, pratade med Corvettevänner via mail och mobil. Avklarade en del saker som skulle fixas.
 
Tog en städpaus och körde löpträning, efter att ha sprungit halvmilen så drog jag en repa till eftersom det gick så bra för mig. Blev nästan milen totalt...............
 
 
Igår blev det en lugn hemma kväll med hembakad pizza och lite vin. Mys med tända ljus. Kollade Så mycket bättre, när det programmet var slut tog jag Corvette Centrals katalog och gick och la mig tidigt.
 
 
Kan bara tycka att denna lördag var lite för tråkig, men nyttig för mig eftersom jag har nog levt lite över mina tillgångar denna månad..............
 
Bara kvitton och några rikstaler kvar !
 
Så grym! Kan verkligen tänka mig att den skulle passa mig...........oxå
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0