Stockholm igår...........utan Corvette!

Stockholm igår.............utan Corvette!
 
Öppnade igår morse och hade en fin morgon på jobbet, sen hade jag otroligt roligt i köket när jag lagade mat. Det tyckte mina arbetskompisar och barnen också. Jag hade en egen krogshow............party,party! Jag är nog inte riktigt klok  ;-)
 
 
efter jobbet drog jag till Stockholm för att besöka min bank och prata pensionssparande - hur kul är det? Klart bra att få ordning på det iaf så man har pengar till bensin den dagen så man slutar arbeta och bara kan cruisa runt i sina bilar hela dagarna. Lycklig pensionär med bensinkort på fickan :-)
 
Gick runt i Stockholm och tittade i många affärer utan resultat. Köpteinte något, då menar jag INGET. Inte ens ett par trosor eller strumpor. Gick bara runt och njöt av allt i stan, alla lysen och alla människor och Halloween......
 

Hemma sent efter en bra stund i stan, hopp i sängen och .................med musik i öronen. Köpte Spotify till mobilen..såååååååååååååå underbart. Hur har jag klarat mig utan musik i mobilen? Det har ju saknat något. Musik är kärlek till kroppen, njutbart! Vill ut och dansa i helgen...............
 
Nu ska jag snart påbörja min resa genom Stockholm och alla köer för att vara i Solna hos tandläkaren klockan 07.40. Bet sönder en tand i lördags, så onödiga pengar!
 
Jaha, sen är det helg. Ska åka och fixa en sak efter jobbet idag. Inköp kallas det!
 
I morgon ska jag träffa Ann, ska bli så kul. Saknar henne, det var ett tag sedan vi träffades.
 
Jag i sommarens ljus!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0