Styrka!

Styrka! Jag behöver styrka...........i helgen måsta jag ut till min C3a i garaget.
 
 
Igår hade jag full styrning på jobbet igen, började åtta och var klar vid sju. Så trött på att det blir så mycket ibland på samma gång. Kom hem och fick i mig lite middag, kopplade av med en Gammeldansk innan sänggång. Idag orkar jag inte ens ut och löpträna! Trötter i hela kroppen..............längtar till ikväll då jag ska logga ut från jobbet och bara njuta av en helg i garaget och med mina bilar. Min Transport ser för jävlig ut efter onsdagens färd till Sundbyberg..................salt från vägen - usch! Är det plusgrader ute i kväll så blir det en starköl och biltvätt innan kvällsmiddagen. I morgon är det arbetsdag på tomten med trädfällning..............vill ut i garaget och hämta lite styrka hos min Corvette. Pussa lite på henne................eller putsa!
 
 
Ska väl ta och hitta lite julpynt också eftersom det är första advent i helgen och på söndag är det december.....
 
 
 
  Snart är det jul................igen!
 
Ha en bra helg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0