Uppe med tuppen!

Uppe med tuppen! Igår morse var jag uppe tidigt som vanligt, fick dock hoppa över träningen för att åka till Solna och till min tandläkare. Bet sönder en tand förra helgen - inte roligt, bara dyrt! Drog hemifrån efter sex........
 
 
Fixade tanden och drog sen till Länna för att ta en fika hos Roine och hämta lite saker innan min arbetsdag började.
 
 
Jobbade och hade spökvandring för barnen och sen gräddade vi våfflor ute............
 
  
 
Efter jobbet åkte jag till Norsborg och köpte en lampa på annons, fick hjärtklappning när jag står och väntar vid porten att hon ska öppna - då kommer en stor jävla råtta. Stor som en liten kanin - usch!
 
Kollade in FB om ett förslag att fixa en almenacka med Corvetter och snygga brudar, Mustangerna har en sådan. Hoppas de iså fall gör två en med Corvetter och snygga män också...........genustänk!
 
 
 
Sen var jag och köpte en Amerika-filt som en kompis ska ha och lite mat till kvällen. Hemma till Idol, hur kul är det????? Inte alls!
 
Men man hittar glädje i annat...................
 
 
Ska nog ut och åka lite Cheva idag ;-)
Ska hälsa på Ann i Järna har jag planerat............
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0