En helt fantastisk dag...........

En helt fantastisk dag var det igår. Kommer att minnas dagen länge . Att få uppleva och kunna njuta av en sådan fin höstdag som var mera som en sensommardag. Vi är i mitten av september och har ett väder som är lika fint som en juli-dag. Det är läckert !! Det är en sådan dag man bara stannar upp och njuter av Corvetten, vännerna och vårt vackra landskap. Vet inte hur många mil det blev. Men nästan en hel tank bensin körde jag upp! Vi körde på små vägar runt Västerås/Mälaren och stora vägar med blydojjan på. Kan man kalla blandad körning. Från cruising till flera bilar ihop på större vägar och några få som slog oss loss och fortsatte dagen ihop till egna små mål på helt underbara vägar.
 
Vaknade som ett busfrö!
 
 
Klippte lugg och blev lite lugnare ;-)  - trodde du ja !!!
 
 
 
Tankade bränsle i Rosenhill, traktorer- Mustanger- MC-killar..............
 
 
Träffade kompisarna i Södertälje på Mc Donalds för en frukost.....
 
 
 
Träffade ännu fler Corvette utanför Strängnäs. Fick Cola av Peter och han ihop med Ipren räddade min dag från migrän.
 
Sen for vi till Bacho.musset och outletet på Bacho. Fick guidning i deras utställningshall också. Mycket folk och mycket Corvetter. Kul att så många kom för att kolla in verktyg!
 
 
 
 
 
 
 
 
Min söta pappa och mamma var med igår också. Mamma vann pris och pappa njöt av att kolla in alla verktyg och annat.
 
Efter lunch på någon golfbanerestaurang i närheten, där jag hittade en superfin tröja i deras shop. Har inte fotat den ännu får göra det! Den kommer senare. Efter mat och lottdragning åkte jag med tre grabbar till Västerås. Körde runt på fina vägar och stannade i Strömsholm och tog en fika/macka. Sen blev det lite stopp här och där. Ärenden som skulle uträttas och så!
 
Kom hem vid åtta och gjorde smörgåstårta till idag. Tog mig en G:N och njöt av dagen. en stund...............tills jag somnade.
 
 
Fick SMS av en prylbög.............som handlade en hel del under dagen...hi hihi
 
 
Nu ska jag snart ut på jogging-rundan och sen blir det inflyttningsfest hos Sofia idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0