Inte en Corvette i sikte!

Inte en Corvette i sikte! Ingen tid för cruising till Länna för att ställa upp bilen bland alla andra biltokiga människor. Länna/Lissma är ett rätt mysigt ställe en tisdagskväll. Igår jobbade jag till 21.00 så det blev ingen cruising någon stans.
 
Bild från Länna/Lissma 2013
 
Igår morse vaknade jag till en fin start på dagen. Träningslokalen lystes upp av solen som var på G upp! Hösten är på gång och vackert är det ute nu! Frisk luft och inga avgaser här inte. Rundan på morgonen är energi-givande och den får vila från jobba och annat bara att gasa på och trimma upp ............
 
 
Igår vart det mössa på, snart täcka på Corvetten också. Mössa på den mé.........
 
 
Efter dusch och lite samtal, prata, prat, prat med mina underbar vänner så tog jag min lilla Rally-bil till jobbet för att vara ute med barnen och ha lite roligheter........
 
 
Det blev en fika vid halv tio ute på bollplanen...............går nästan aldrig in just nu!

 
Ute hela dagarna och igår gick jag ner till tomtgränsen och njöt en stund. Spa i vardagslivets ös, ta tillfälleti akt. Pausa, jobba, pausa, jobba...........
 
 
Sen kom det en riktig regnskur, dränkte hela skolgården och oss!
 
 
Fick lite roligheter i sandlådan. Vi byggde inga vägar eller körde med bilar. Det blev åar och båtar.
 
 
 
Skulle vilja ha denna leksak och bo vid havet, läckert!!!
 
 
 
Pins!
 
Igår eftermiddag satt jag i ett möte mellan tre och sex, fortsatte med ett till mellan sex och nio. Hemma efter plock och eftersnack till klockan kvart i tio.......sent! Upp idag fem, vaknade halv fem. Ikväll styrelsemöte med klubben...............hjääääääääääääälp! Full fart.....V8an är igång.
 
Min älskling!!!
 
Ha en bra dag.......ska dra ut på en runda tror jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0