Omstart......salut...... Nypremiär.

Omstart.......salut. Nypremiär. Har inte skrivit på Bloggen på ett kvartal. Men idag.......JUST NU! Nästan på timmen och minuten tror jag att det är dags att börja igen. Ser att flera har besökt bloggen trots att den legat nere. Att ni orkar. Imponerande! En stor ros till er................från mig. Kul att ni vill följa mig och mina tankar om ditten och datten. Hoppas att ni vill hänga med nu när jag drar igång och att ni lägger in en kommentar lite då och då. Lite feedback är alltid roligt.
 
När jag slutade skriva på Bloggen i juni, mådde jag skit. Har inte ägnat en tanke eller ork för att skriva här. Men nu så känns livet lite annorlunda. Tror jag ska göra det igen. Finns en viss harmoni i att sitta här på morgonen med kaffemuggen och skriva om sina tankar och visa lite bilder. Tror jag kör igång omgående.
 
Kan väl säga att jag körde igång med Facebook i juni och den har nog ätit upp min lust till att skriva här på Bloggen. Man hinner inte med allt. Men det är ju det här som är roligt. Varför slutade jag..???????????
 
Kommer att skriva ett sammandrag om sommaren. Den har varit så bra. Träffat mycket gamla vänner och en del nya vänner. Vänner är det bästa man kan ha!
 
Det kommer mera som sagt var om mig och om Svarten och om den Grå!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0