Regn......

Regn i stora mängder var det igår morse. Hade uteverksamhet från kvart över åtta fram till kvart i elva. Var bara ute i regnet och myste- jag lovar att det regnade. Det var skyfall. Hade det bra iaf. första dagen denna höst som jag hade både längkalsonger och mössa på mig hela förmiddagen. Efter utelivet kom jag in i värmen och blev serverad soppa och nybakat bröd. Inte så dålig start på en arbetsdag. Efter lunch målade jag med eleverna i år 2. Många fina kommentarer barnen mellan.
 
 
 
Efter jobbet tog jag en löparrunda och middag. Var ute till Transporten och fixade med torkningen av mattan inne i bilen.
 
 

Bytte glödlampa på Corvetten blinkers vänster fram.
 

..................sen vart det mys framför braskaminen.
 
 
Satt där och myste och såg att min Alovera-växt mår riktigt bra just nu. Den växer och är ett litet eget husapotek där den står i rummet.
 

Har tagit in min palm nu! Tycker det känns som om hösten är på väg och jag är rädd att den ska förfrysa och dö för mig.
 
 
Har anmält mig till invigningen av AK-racings event nu på lördag och det ser ut som om solen ska visa sig från sin bästa sida. Älskar verkligen att det blir så......SOL!  Vill köra Corvette ! Har nog fått mer Corvettefeber nu på hösten än vad jag hade i somras. Vill bara åka och njuta och ladda energi. Snart är ju novembermörkret här och det är inte roligt. November är nog den absolut tråkigaste månaden. Snart måste jag lägga om min träning och börja lägga in träningspass på gymmet och skippa mina härliga joggingrundor bland hästhagar och på småvägar.
 
 Sol i sinnet sol över Stockholm. Så härligt............
 
Ser fram mot helgen och mot måndag.......................blev så glad igår. Fick i luren orden
 
- du allt en speciell du.
( positiv synpunkt alltså )
Du har mycket positiv energi och
att personen blev glad av mig.
 
Dessa ord ska jag leva på ett tag framöver............fick höra att jag var bästa fritidsfröken igår också av en mamma och att hon var både stolt och glad över att hennes son hade mig på dagarna. Kan man få bättre betyg?
 
Igår Grattade jag  killen som ägde Svarten före mig och det kändes konstigt/stolt när jag såg fotot på min bil på hans FBsida. - Där står ju min bil, hemma hos honom när han ägde den. Läckert faktiskt!!!! Han är en så bra support till mig och till renoveringen av Svarten, han har följt mig hela tiden. Det känns så bra! Träffade honom senast på Amerikan Car Show i Norrtälje.
 
Där står Svarten! Bakom hans röda.............

Nä nu har jag fikat klart, ska städa huset nu!
 
Kram till er alla från mig.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0