September-söndag!

September-söndag! Vaknade till ett vitt landskap - frost! Frost på gräs, buskar och vindruta. Sov alldeles för länge, vakande halv åtta och missade två och en halv timme på det sättet. Jag som alltid vaknar klockan fem - senast. Idag vaknade jag 04.17 ringde och väckte mamma och pappa. Klockan fem ringde jag Sofia och väckte henne. Nu är jag utvilad, har haft en toppenhelg!
Efter kaffe och bloggande igår morse tog jag mig en Power-Walk, sen duschen och sen........................
Fick lite uppdatering via mobilen om hur de hade det Mantorp, tur att man har sina vänner både här och där. Är så glad över att jag har dem!
 

Pratade en stund med några andra av mina vänner i klubben och de ger mig så mycket glädje. Man ska vara rädd om sina vänner och njuta av varje minut som man kan få dela sin tid med dem.
 
Hade support när jag stannade bilen vid Intersport och provade en jacka, tycker du om den så KÖP DEN! Ja och så blev det. När jag kom ut till bilen blev det prat med en medelålders man som hade haft en lika dan bil på 80-talet. Han var lite imponerad över att bilen var så fin.
 
Sen var det - Ut med Corvetten i det vackra höst-vädret. Så fint, men lite kallt. Det blev mössa på, taket av och full värme på. Vilken underbar körning. Åkte hem till mamma och pappa och fikade, sydde i en knapp i pappas skjorta och fixade lite annat.
 
 
Efter fika och annat i Bromma åkte jag och hälsade på ett par grabbar i Spånga. Körde hem hans son som bor i Stockholm, när jag skulle hemåt. Fram mot fem kom regnet..............skit!
 
 
Hemma sent i regn och rusk, körde in bilen i garaget och där får den stå tills jag ska tvätta den.
 
 
 
Min nya Puma-jacka till jobbetjacka lite slit och släng, vardagsliv!
 
Igår kväll låg jag i min säng och tittade på elden i öppna spisen. Ögnade igenom boken jag fick av mamma och pappa, han bor granne med dem och kom på att efter uppdatering av mobilen så är det otroligt lätt att blogga i mobilen. Kan hända att det blir en nyhet! Att helt plötsligt ligger det något där, mitt under dagen. Det var hur lätt som helst.........kul med nyheter!
 
 
Ha en bra dag, nu e det måndag i gen! I morgon är det OKTOBER!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0