Söndag...

Söndag....vaknade och drog igång ett par tvättmaskiner, plocka ur diskmaskinen och tog mig en underbar morgontur. Löpträningen går så bra numera, igår morse körde jag på mer än vanligt. Körde lite pulsträning i backarna och på vissa sträckor. Tog en Xtra runda för att det var så sköööööönt! Fixade med nya blommor i köksfönstret!
 
 
 
Hem och fixa det sista till Sofia, duscha och ordna med det mesta känns det som! Drog till Länna för att fixa det sista och få ihop dagen. Det blev smörgåstårta, fika och lite inflyttningspresenter under dagen. Släkt och vänner samlade.
 
 
 
 
Sofia fick lite säkrare tillvaro............skumbad som hon sa!
 
 
Jag fick en Iphone-laddare av Tobbe! Behöver ladda upp i bilen ibland......
 
 
Pappa kom med bult och lite annat smått och gott för upphängningen av ljuddämpare och avgasrör till min C3a. Både mamma och pappa var hos Sofia, de är så söta!
 
På kvällen satt jag i ett par timmar med telefonkontakt med Corvetteuppdrag som skulle fixas. Listor som ska sammanställas och skickas vidare. Låg sedan i sängen och lekte med massa foton...........
 
Typ så här.............la upp de på Instagram. Somnade gott och vaknade kvart i fem i morse.
 
Nu har jag suttit vid datorn ett tag, lyckats prata med flera Corvettevänner nu på morgonen. Planerat min arbetsdag och skrivit ett arbetsdokument.
 
 
Har suttit så länge att nu har ljusen brunnit ner! Ska ringa min chef och kanske jag hinner med en löparrunda innan arbetsdagens start!
 
 
Ha en bra vecka för nu är det en ny vecka...............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0