Söndags-lunk!

Söndags-lunk! Japp, det stämmer som rubrik för gårdagen. Kom hem sent på natten och sov till nio på morgonen, redan förlorat fyra timmar av den tid jag brukar syssla med mina morgonaktiviteter. Låg kvar i sängen och kollade FB. Gick sedan upp, startade tvättmaskin nummer ett och drog igång kaffemaskinen.
 
Satt sedan hela förmiddagen i köks-soffan och surfade runt på nätet. Pratade i telefonen och gjorde inte många knop. Lite lätt sliten kan man kalla tillståndet..............
 
Skrev ett inlägg på forumet och tackade AK Racing för lördagens trevliga träff hos dem. Då dök det senare upp en kommentar om hur det går med min C3a. Kanske på fel ställe tycker ja, men OJ så roligt! Började kolla runt på bilder och hittade bilder från meckandet ute i sommar. Vad man längtar tillbaka..............
 
 
 Satt och pratade med pappa om mina drömmar och om realistiska drömmar när livet är som det är! men fan vad coolt om man vann 5 miljoner på Triss som killen i morgonTV gjorde. Då hade drömmar gått i uppfyllelse. Jag drömmer vidare..............
 
 
 
Jag drömde vidare och lyckades tvätta fem maskiner med tvätt, städa lite i hallen och i klädkammaren. Lyckades inte hinna med att sova middag och träna var jag för slö för. Gjorde lite men inte mycket. Ringde och tackade för senast efter en toppen-kväll ute i Trollbäcken. Surfade vidare på nätet och hade en riktig slappardag. Man kan nog behöva ha det även om man är en Duracellkanin.
 
Kom ihåg.........
 
 
Hur ska jag få ihop alla pengar för att njuta av livet så som jag vill njuta av livet. Jag försöker iaf njuta av de tillfällen jag får med Corvetten, vänner, familj, träning, sensommarsolen m.m.

 
Den här veckan kan bli tuff............idag ev. fika med en Corvette-kompis, tisdag kvälls-konferens på jobbet och styrelsemöte, onsdag styrelsemöte i klubben, torsdag- ledig(ännu), fredag Cruising i Stockholm på kvällen...........fixa planering av vinteruppställning Corvetter. Snart ska pyjamasen på.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0