Toppbetyg.............

Just nu får jag toppbetyg av de flesta. Det jag lägger ner min tid på genererar positiva ord och fina kommentarer. Vilken skillnad det kan vara på att känna press och att INTE hinna med saker som man hade planerat att hinna med och att hinna med allt........................och lite till, eller inte alls. Har just nu medvind i mitt liv och gör det jag ska göra. Hinner dessutom med det jag ska göra, det jag inte hinner ............................hinner jag med en annan dag och ser det inte som ett misslyckande. Jag har säkert gjort något annat bra under dagen. Hade ett långt samtal med chefen igår om att jobbet kan inte vara så viktigt att man blir sjuk av det! Lika så kan man inte bli sjuk av annat heller.........
 
Just nu är träningen i topp också! Kör min löpträning fem till sex dagar i veckan. Blir en halvmil på morgonen, så jävla skööööööööööööööööönt! Vi har ju sensommarvärme i vårt Sverige. Bara att njuta av varje kväll och dag. Igår efter jobbet löptränade jag åtta kilometer och det gick bra, jag som aldrig springer på kvällarna. Men,men,men det fugerade! Jipiiiiiiiiii Sprang mellan hästhagar och annat, vänligt hälsande av små krutpaket av hundar.
 
 
Efter dusch och middag åkte jag till crossbanan och tittade på när några av mina elever träningskörde cross. De vart så glada och det var så roligt att se dem, nu kan vi prata mer om det på fritids.
 
Nu ska jag fika klart, sitter här med min kaffemugg och tittar på ljusen som brinner på bordet, Det kan man få energi av, sen ska jag ta mig ut i morgonkylan och ta en löpträningsrunda, det är bara sju grader idag. det får man också energi av, japp! Av löpträning. Solen gick precis upp..........klockan 06.09, det ska visst vara dimma också enligt radion. Jag får springa ut och kolla upp det hela. Ikväll är det arbetskväll på jobbet och jag ska få föräldrarna att arbeta med saker som ska fixas på jobbet. Det är roligt................det också.
 
 
I helgen blir det Corvette-träff med vännerna. Ska prata ihop mig med några från södra sidan för att träffen är på norra sidan. Cruising i tåg ska det visst till Bacho-museet. Vill ut och åka. Jävlar nu kom jag på det! Måste ringa han som lackade Svarten idag. Det hade jag nästan glömt bort i allt som händer just nu. Satsar så mycket tid på att hela och renovera mig så jag glömmer att renovera klart Svarten. Det får bli dagens uppdrag! ........också.
 
Kram på er alla.................speciellt till en person i Västergötland som förstår mig och som faktiskt har fått mig till att börja skriva här igen. Tack Inger...................
 
PS! Tack alla som gör att jag får energi..........Duracellkaninen är laddad! Nu ska vi bara hitta ett spar-läge också, så energin inte försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0