Trimmar själen............

Trimmar själen just nu! Det blir bara bättre och bättre, hoppas det fortsätter så här fram till jul :-)
 
Började dagen med min löpträning, det gick hur bra som helst! Är så otroligt glad över att det går så bra. Känns som om kroppen är tankad på 98 oktan. Allt bara flyter på! Ute är allt så fint om morgonen. Älskar naturen och landet, en önskan skulle vara att kunna löpträna utmed vattnet lite då och då. Möta havet och saltet, vilket jag gjorde på La Manga om morgonen. Så jävla bra start på dagen och livet, att få en dos av havet. Doft, kyla, värme, stiltje, storm eller vad det nu kan vara.
 
 
 
Hade en toppendag på jobbet inklusive aktivitetskväll. På väg hem ringde Roffe och jag bjöd in honom på en fika eftersom han var ute och luftade sin Corvette. Tyckte han kunde komma och fika efter det att jag tvättat min Corvette inför helgens aktiviteter.
 
Jag for hem och tvättade min C4a i den ljuvliga sensommarkvällen...............just nu är det så otroligt skönt ute! Det är skönt både morgon och kväll. Igår kom jag hem och allt var dött på gården, jag drog igång stereon på högsta volym och sen tvättade jag bilen. Mår så bra då! Musik och Corvetten som blev ren och fin.................
 

Sen kom min fika-kompis.............och
 

.............han behövde min hjälp. Jag blev jätteglad över att jag för en gång skull kan hjälpa tillbaka. Han hade lyckats få ett visitkort att fastna i framrutan, under instrument-brädan mot framsidan låg kortet och täckte chassinumret. Vilket gjorde att han kunde inte besiktiga bilen. Jag lyckades få ner en gripklo och få in visitkortet med hjälp av tryckluft i klorna och dra det upp.............förbi gummilisten och fånga det med mina små fingrar. KRAMP!!! Efter att krampen släppte kunde jag få visitkortet mot framrutan och dra det sakta upp. Blev så jävla otroligt glad!!!! Han slapp montera ner instrumentbrädan för att få bort det lilla visitkortet.
 

Efter fikat blev det mörkt och natten kom på besök. Älskar lysen och lampor i ljus-sken i natten. Somnade som en utmattad Elisabeth och var nöjd med dagen..............i dag är det fredag........;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0