Veckan igång på alla sätt.........

Veckan är på gång på alla sätt..............full fart på jobb, fritid och kropp. Igår morse satt jag vid datorn länge och arbetade medan regnet föll - Nej! Öste ner ute. När sen klockan var nio kom solen och det blev uppehåll mellan moln-tussarna. Snörde på mig löparskorna och tog mig en löpträning- så skönt. Kroppen är verkligen igång, det går bra nu!   Ingen tofs idag!   Hade då också fixat med mitt citronträd som blåst omkull under natten.      Började jobba vid elva, lagom till lunch. Hade så roligt med barnen, stängde fritids och hade lönesamtal.     Byggde ett torn med mina tvåor från golv till tak. Det första rasade då vi bara hade några klossa kvar, men det andra kom till taket.------------YES!    Igår kväll efter jobbet var jag och köpte en laddare till musikspelaren på jobbet. Nu ska vi ha kul med barnen............stannadeupp i mitt liv och tog en fika, innan jag åkte hemåt. Väl hemma vart det lite samtal med Corvette-vänner innan jag hoppade ner i sängen och somnade direkt. Klockan var nog alldeles för mycket då, säkert halv elva. Idag ska jag på möte i Haninge och jag har en känsla av höst i kroppen. Lingonvecka är det också...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0