Är det meningen med livet!

Är det meningen med livet! Jag bara undrar. Här har det varit sol hela helgen och man har varit ute och kört gamla Corvetten och den tar man inte ut om det inte är bra väder. Så helgen har varit toppen på alla sätt och så får man en käft-smäll så man nästan ramlar omkull. Man gråter i alla fall. När jag kom till jobbet frågade en mamma om hur jag mådde och då grät jag som ett litet barn. Tårarna bara sprutade. Jag orkar inte mer. Allt känns tungt. Jag som ska köra gammelbilen till lack och snön ligger vit på marken och endast tomten är vaken. Vem fan vill vara vaken nu? Jag som avbokade bilsläpet och allt!
 
Så här såg det ut när jag vaknade
 
 

När jag åkte till jobbet med min nypolerade bil och skitade ner den med saltstänk igen såg det ut så här. Mängder av snö. Tänkte stanna hemma och köra VAB, Vård Av Bil den här dagen.
 

Som en januaridag!
 
Vid lunchtid fick jag ett SMS om att vi flyttar lackningen fjorton dagar fram i tiden. Kan vara smart om man tänker på väglag och all snö! Men inte annars!
 
På kvällen pratade jag med Corvettevänner och det var mycket trevligt. Sen slutade allt i migrän, illamående och näsblod, tror jag är så stressad i hela kroppen! Jag tål inte så mycket mer just nu. Behöver lite vila och avkoppling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0