Bollar........

Bollar i luften, vem kan ha flera bollar i luften. Jag försöker men ibland kan det vara svårt. Man ska komma ihåg att posta brev, göra det och det andra. Igår kom jag till jobbet, möttes på direkten av verkligheten. Fick avsluta trevligt samtal i mobilen och startade arbetsdagen på direkten. Slitit hund idag. Gjorde lön för mödan som man kallar det! Fick jobba mer än heldag och kom hem helt slut. Tog ett glas vin, nä två kanske tre.
 
 
Tog en bild och la ut på FB, fick till svar att jag skulle baka en kaka till helgen. Vips så hade jag gjort en smet och kakan var i ugnen.
 

Somnade i soffan efter middag och prat med goa Corvettevänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0