Det gör ine ont !

Det gör inte ont ! Nä det gör inte ont att tanka bilen trots att det inte är gratis. Njuter av varje minut och varje åktur med min nya bil. Så underbart igår när jag låg på motorvägen jämte en kille med BMW och bara gasade på lite Xtra och såg honom i backspegeln - girlpower! yes! yes!
 
 
Efter jobbet drog jag till sjukgymnasten som körde ultraljud på mitt knä. Jag tycker inte att jag får det att lira, jag kan inte springa och tycker det är skit! Slog i knät för en och enhalv månad sedan och ännu finns det smärta. Visst var det så, det var inte helt okey. Jag hade vätska i knät och vätska i infästningen av ledband till knät. Sjukgymnasten tryckte och kände och han höll på att få en smäll av mig för det gjorde så otroligt ont.
 
Efter sjukgymnasten åkte jag till centrum och handlade lite kläder, hittade inte så mycket men dock någon snygg trasa i form av en kofta. Massa fransar och annat som passar country-stilen som jag diggar.
 
 
Köpte två par skor, inspirerade av sent 70-tal och tidigt 80-tal. Country eller indian, ja skit det samma. Diggar sådana skor i alla fall. Passar vissa kläder och vid vissa tillfällen, mina gamla är totalt utslitna!
 

Jag har turen som ofta har kompisar som ringer mig och vill prata med mig, men det sista head-setet var så dåligt. Alla klagade på dåligt ljud när de skulle prata med mig, så igår köpte jag ett i original. Testade det omgående och det fungerade klockrent!
 

Träffade min yngsta dotter och vi åt middag ute igår tillsammans och hade det lite mysigt ihop. Gillar att ha lite mys med mina barn, skulle vilja hinna med mera sådan tid. Känns bara som om man jobbar lite för mycket, men på fredag är jag ledig. Jipiiii!  Ska mysa och ta det lugnt hela helgen. Bara gilla läget!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0