en bra dag - en fin dag

 
På morgonen var det fullt ös till Nynäshamn....var faktiskt lite seg i morse. Kom till Utsikten i Nynäshamn och åt min frukost där! Kaffe och god smörgås, sen var det föreläsningar hela dagen fram till halv fem.
 
Jag gör sätt!
 
 
Efter avslutade föreläsningar tog jag bilen till Strandvägen, så mys!
 

Vackert.......spa för själen, V8a på Strandvägen = BÄST!
 
 
 
Hon är så vacker! Gillar min nya bil jätte mycket. De som passerade tyckte jag var tokig. Jag fick en positiv kommentar om att jag var lite tossig av ett par som kom förbi.
 
 
 
 
Våren är så fin, min bil är så fin, jag är så fin - hi hi hi. Blev uppraggad idag ;-)
 
 
Kom hem till löpträningen............
 
'
 
Så fint är allt. Allt är så fint.
 
 
Lekte humla ett tag. kan hända att det blir citroner.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0