första april hela dagen.........

Första april hela dagen. Blev grundlurad av barnen på skolan, lite häftigt att en hel skolklass kan enas om samma aprilbus och genomföra det ihop. Det värmer i frökens hjärta. Sen gav jag alla elever ett april-skämt tillbaka. Jobbade hela dagen, mycket aktiviteter ute trots kyla och små moln som släppte ner både regn och snö mellan solsken. Nu råder det ett riktigt aprilväder ute. Jobbade alldeles för länge, men jag ser fram mot ledigheten på fredag. På fredag kompar jag ut och ska sedan bara njuta av en låååååång helg.
 
När jag kom hem från jobbet sken solen och det var så fint väder. Körde ut Svarten för en lite tur. Njuter varje dag just nu.
 
 
 
På kvällen blev det lite jobb med Corvette-klubben och sen försvann mitt glada humör och jag gick och la mig. Har sovit så gott hela natten, mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0