fredag 4 april

Uppe med tuppen, duschade och packade det sista. Drog till Nutte och Maria. Vi samåkte till Tanumstrand för att kunna göra den sista finplaneringen inför sommarmötet 2014. Hela Stockholm var som ett ormbo, bilar ochköer överallt. Ändå så åkte vi klockan sju. Tror att många har ställt på sommarbilen för att kunna åka till landet! Åt lunch i Karlstad då vi tog den vägen ner, klämde i mig en hamburgare sånt som jag sällan äter för det är inte gott............
 
Men sen så fick jag något gott.................kom till Tanumstrand. det första vi gjorde var att inta bryggan i solen och ett par glas vin. Tror jag lyckades få till tre glas och lite solbränna. - mys!
 
 
Jag drack vatten också-faktiskt!
 
 
Sen checkade vi in på rummet och på kvällen åt vi en skaldjursbuffé - så gott!
 
 
Utsikt från brygghotellet! Kan man ha det bättre? svar: NEJ.
 
 
 
Efter lite mat, underhåll och häng i baren så blev det att krama kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0