Fredga 11 april

Var tidig på jobbet för att fixa dagen, kom från jobbet efter att fixat allt som ska fixas. Fick ett utbrott -så arg och kränkt. Åkte till gymmet och körde ett pass på löpbandet och i gymmet. Det gick så bra och efteråt inser man att man behöver ingen egen PT när man arg för att träna.
 
 
 
Sen var jag och handlade lite rosé på systemet och lite mat till helgen. Men det här rosé-vinet passade inte min smak :-(
 
 
Hem och tvätta bilen.............fredagsrutiner. Ren och fin ska den vara.
 
 
Efter att jag skemskinnat  bilen frös jag om min händer SÅ MYCKET! Satte mig i bilen och lyssnade på radion och drog upp värmen. Åhhhhhhhhhhh vad mina händer doftade gott av bilschampot ! Vilken underbar doft ! Mmmmmmmm
 
 
Sen åt vi en god middag och efter det tog jag mig ett bad för att stretcha ut varenda muskel i min kropp.
 
Eldade upp det sista på ljusstaken - staken i badrummet ;-)
 
 
 
Somnade gott och utmattad av dagens alla händelser...........ny dag i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0