Långfredag

Upp klockan fem och fika, duscha och drog hemifrån halv sju. Idag var jag på Elmia.
 
Frukost i Norrköping på McDonalds, sen dök vi i Tomtens godispåse! :-)
 

Här låg det godis och löständer..............
 
 
Vi hade lite kul, vi där bak i bilen :-)
 
 
Träffade många Corvette-vänner på mässan. Var där från halv elva till fem.
 

Hemma vid halv tio, hittade en bra film på Tv för en gångs skull och som jag inte kunde slita mig ifrån.
 
Köpte efter stor beslutsångest bilen jag tittat på så länge. Första gången jag hade den i min hand var i Göteborg på GranTurismo mässan. Tyckte då att den var för dyr, men idag fick den åka hem. Stort tack till Jerka som övertygade mig att jag skulle ta mig råd!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0