Lördag

Upp sex, lite fix hemma sen iväg till gymmet. Fick träna i gymmet innan de öppnade - så härligt! Min sjukgymnast/personligtränare är så snäll. Fick sen 3000 stötar i knät, en behandling mot vatten i knä. Det blir så mycket bättre! Körde ett hårt gympass på en och en halv timme - så nöjd!
 
 
Nytränad så ska bilen tankas på energi den också -nytankat x 2 ;-)
g.
 
Handlade lite mat och Oooooooooops , vad kom hem? Typiskt mig....
 
 
Frukost ute i solen med så goda bär, sommaren är här! :-)
 

Hade en dag hemma på gården med Maria, körde henne till tåget senare på em. Vi satt och konstaterade hennes hårstrå har varit på flera ställen. Här är lite Oslo, lite Guadeloupe, lite Bali, lite Stockholm/Sorunda - hi hi i
 
 
Maria drog iväg till vänner och jag och Tobbe grillade lite middag.
 
 
Middag ute !
 
 
På väg ut på en Power-Walk
 

Efter powe-walken städade jag hela huset, då var klockan över nio en fredagkväll. Jag är nog lite konstig. Satte in mitt frimärke i en ram....................fiiiiiiiiiiiiiiiint!
 

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0