Måndag...

Måndag - uppe klockan fem och satte mig vid datorn för att arbeta. Jobbade fyra timmar fram till nio då jag tog halvmilen- en Power-walk. Mitt knä mår ännu inte bra.
 
Vilken underbar dag. Tog en planering och rehabdag hemma. Tror jag är så stressad över jobbet och allt som händer så jag måste koppla av för att orka. Men igår laddade jag batterierna ordentligt. Somnade i solen.
 
 
Vid tretiden så drog jag till gymmet och körde ett träningspass där.
 

Så vacker var dagen och himlen igår, vilket vackert vårväder. I solen var det varmt och skönt annars så kunde man känna lite vårkyla.
 
Hem och arbetade vidare och satt till sent på kvällen. Jobb, jobb, jobb. Åter igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0