Onsdag

Uppe före fem idag också. Jobb vid datorn med skolarbete sen ut på en Power-walk. Nu är det fint ute. Våren är en underbar årstid.
 
 

Yoga vid år lyckades jag också hinna med!
 

Sen tog jag mig en paus i solen som lyckades komma upp i 45 grader på framsidan. Så varmt och skönt.
 

På eftermiddagen var jag hos Roine och tog en kaffe med honom och planerade upp en Corvette-träff hos honom den 21 maj. Kommer bli toppen! Ett Rocka-Billy band kommer och spelar, överraskningar, lotteri,utställning, hamburger-grillning och kaffe såklart.
 
Sen drog jag och handlade lite kläder. Så underbart! Hittade massor av fina kläder.
 
Lite träning och sen hem. När jag kom hem var Jerka på besök och leverans av beställning.
 
Vill ha med Maria till sommarmötet i år. Hon var med till Sundsvall 2008 och drog runt i min Corvette med en vecka gammalt körkort! Min lilla rally-dotter........
 
 
 Då var det hålligång...........
 
 
Lilla dottern var också med, hon gillar utmaningar och skulle kolla in höjden!
 
 
 
Vilken underbar bild, min lilla Fia!
 
 
 
 
 
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0