onsdag 23 e april

Onsdag 23 april
 
Lugn morgon, hade tänkt träna men det blev planering och dra till jobbet i tid. Hade uteidrott, ett morgonpass på bollplan klockan åtta för alla elever idag också. Sen drog vi till skogen för läran om hälsa, ett gratis ställe för reflektion och avkoppling. Hade en fantastisk dag med alla mina elever. De är så söta!
 
Morgonen började bra med ett välkomnande utanför dörren :-)
 
Efter jobbet var jag hos min sjukgymnast, sen körde jag ett träningspass i gymmet på en timme och efter det fick jag en speciell behandling för mitt knä. Stötvågsbehandling för att få bort vätskan i knät. Känns bättre redan idag och jag har tre behandlingar kvar. Lördag, Valborg och 2a maj.
 

När jag kom ut till min bil klockan halv sju var den det ännu sol och underbart väder ute. Så härligt med våren, hem till middag och en Power-walk. Somnade sött i soffan senare................

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0