sista fredagen i april

Sista fredagen i april. Var uppe fem och satte direkt igång att skriva ner min anteckningar från mötet igår. Satt fram till halv sju, in i duschen, full fart till jobbet.
 

Röris för eleverna, gemensam frukost med eleverna, lektioner, möte, efter-arbete, för-arbete inför nästa vecka. Tog bilen till mamma och pappa för att hälsa på dem. Mamma har inte mått så bra den här veckan och behövde lite ny energi. Hämtade Maria vid Brommaplan, hon hade köpt massor av goda ostar så vi satt i solen på deras altan och åt ost. Sen kom syrran och hennes kille, flyttade lite ramar åt pappa till hans gamla bil. Lyckades få den ena på foten då den ramlade- Aj!
 
sen kom Chrippe med en present till mig och min C3a. Han är snäll han!
 

Efter lite ¨häng¨på gården åkte vi genom Stockholm och Sveavägen. Sista fredagen i månaden är det cruising. Vi såg en del Corvetter, fina bilar parkerade utmed vägen - men inga vänner. Stannade aldrig till. Åkte hemåt, ut på Södertäljevägen och lek hem - jag har en rolig bil i alla fall. Somnade sött i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0