Söndag

Söndag ledighet.
Var är min inspiration för bilar ??? Var tog den vägen ?? Gör inget ?? Måste få en spark i baken ?? Jag har ju tre underbara bilar som jag måste få till lite good feeling med. Men, men - den kommer . Tar mycket tid för att bara njuta. Njuta av livet och komma tillbaka i min gamla form. Tränar och vårdar mig själv. Gymmet, Power-walken och sjukgymnastiken , snart ska väl mitt knä må bra.
 
Igår gick jag i bikini hela dagen och rensade sly, ser ut som jag slagits med katten och blivit färgad av dyngspridaren.
 
Mamma och pappa kom ut och satt på altanen hela dagen och mös i solen. Vi fikade, fixade lite med gammal skit och njöt i solen. Maria kom ut och målade bord. På kvällen grillade vi och öppnade en flaska gott och satt i solen och hade det trevligt.
 
Mycket trivsel-tid med min familj.
 
 
Fick skål via FB av fler vänner denna söndag :-)
 
 
 
Städade huset igen och körde den fjärde tvättmaskinen, diskmaskinen och lite jobb innan jag gick och la mig.
 
 
 
Den här förstör mitt liv............den tar över................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0