Tisdag

Uppe för fem för att arbeta med skolarbete. Sen tog jag en Power-walk och njöt av morgonen. Efter det så drog jag till jobbet för att ha en ren utvärdering och planeringsdag på kontoret där. Fick mycket gjort och det känns bra! Sen drog jag till lilla skitbutiken för att köpa kaffebönor, kom hem med allt utan kaffebönor. Hittade mycket godis ! usch....vad jag är slarvig. Hem till middag ...............och sen iväg på en kvällstur med min skönhet!
 
Åkte till havet.....
 
 
På väg hem till sängen fick jag den där känslan att jag bara måste! Måste åka av motorvägen och köra ner på en mindre väg för att just se månen som senare gick in i mörkret.........och försvann.
 

Somnade gott denna dag. Mår bättre och är lyckligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0