Torsdag 10 april

Uppe med tuppen och glad som en lärka. Solen ska skina idag. Gårdagen var pest! Så mycket regn och så mycket skitväder. Snöslask och regn -fy! Idag torsdag ska det visst bli sol och blå himmel. Har hoppat på ett lärarvikariat så nu finns det inte mycket tid över till annat än jobb, jobb och åter jobb.
 
Under torsdagen hade jag ett perfekt idrottsväder, körde svenska och matte med barnen.
 
Efter en lång dag tänkte jag först inte träna på gymmet, orkade inte ens tänka tanken på träning. Men!
 
 
Jag satte mig i bilen och åkte dit, fick en sådan lust att jag körde ett pass på en timma och tjugo minuter. Så skönt och härligt med avkoppling.
 
 
Hem till mail och mobilsamtal igen.........fakturor och annat via datorn. Pust!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0