Torsdag

Torsdag. Skärtorsdag.
 
satt och arbetade på morgonen då Tobbe kom in med gårdagens post och där låg mitt nya armband. Ett armband med olika Cheva-bilar. GM-handlarna hade dessa som gåvor under 70-talet till sina kunder. Nu har jag ett, så roligt! Gillar det redan...............mitt! MITT .... MITT .... MITT
 
 
 
Jobbade hela dagen från sju till halv fem. Hoppade över Blåkulla............har inte tid idag.
 

Måste planera så jag är klar till nästa vecka då jag hoppar på ett lärar-vikariejobb!
 
efter jobbet var jag och handlade lite kläder i port 73, sen mötte jag Maria och vi storhandlade till vår Påsk-middag på lördag. En hel kundvagn med mat och flera tusen fattigare!
 

Sen åkte vi hem och firade påsk-ledigheten !
 
 

Hela kylskåpet var fullt och vi vart fulla och somnade i soffan! Helt slut..............
 
 
GLAD PÅSK.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0