1 februari

Styrelsemöte i Jönköping.
Efter en helt värdelös natt så var det dags att hoppa in i duschen vid fem på morgonen. Sov så otroligt dåligt natten mellan fredag och lördag, vet inte om jag kände oro för resan till Jönköping då vädret inte var det bästa. Regn som frös på kalla vägbanor. Polskt väder som det visst kallades denna gång. Var med om det under fredagens morgonen och det vart som pansar-IS på framrutan.
 
Mötte Pabo i Södertälje klockan sju, köpte en fika på Statoil och parkerad min bil på Södertälje syd. Styrde hans bil mot Jönköping. Var passagerare hela dagen. Han är en otroligt trygg och bra förare, så det vart en bra resa trots snöslask och dåligt plogad ytterfil. Ett spännande äventyr när man skulle köra om någon i ytterfilen.
 
Var framme i Jönköping vid tio. Kaffe och smörgås. Mötade hela dagen med avbrott för lunch och kaffe.
 
Sommarmötet 2014 kommer att bli så häftigt att bo på...........
 
 
 
 
 
Sommar och sol, västkusten. Vatten, räkor och sting......
 

Är så seg idag efter gårdagskvällen................vad ska jag hitta på idag.
 
Behöver göra massor , men vad ORKAR jag med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0