11 januari

jobb, jobb, jobb, jobb
 
Just nu är jag på väg åt fel håll. Jobbar för mycket och hinner inte med träningen. Hinner faktiskt inte med, det är sant. Jobbade hela dagen igår, lyckades inte få till en rast ens. Jobbade från åtta till halv sju. Sen hem och planera fram till nio. Visst är det kul, men man blir trött! Trött framförallt när man inte hinner med träningen. Idag tror jag på att det ska bli en bättre dag. En dag som kanske blir lite lugnare, och som dessutom kantas av lite träning.
 
I natt hade vi två strömavbrott. Strömavbrott blir också sömnavbrott. Vaknar när alla klockor, tv-apparater, larm, skrivare etc. slår på och av. Som ett jävla flipperspel i huset. dessutom KF. Katt Fan som tror att det är vår och står och skriker och ska ut.
 
Ser fram mot helgen, det ska bli trevligt hoppas jag. har suttit med programmet för mötet och gjort en Power-Point till mötet.
 
 
Jag drömmer om mycket, det är drömmarna som får mig att gå framåt. Att orka med allt.
 
 
Ännu en tuff dag på jobbet, sen torsdag och sen ska jag ............åka bil, köra bil låååååångt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0