15 februari

Vaknade tidigt och tog mig ett bad före frukost. Efter frukosten gick jag in till Lasse för att prata lite skit. När jag sen skulle gå in på mitt rum och jobba lite så var jag utelåst.
 
Utelåst igen! Det händer alltid på sommarmöten och nu hände det här! Fick stå i receptionen och vänta på att de skulle öppna, blev uppraggad och bjuden på något att dricka i baren. Sparade det till senare. Kom in på mitt rum och fixade lite med min Power-Point till dagens möte. Sen tog Öhrnen och jag en promenad på stan och ute började det att regna. Äckelväder på Öland....
 
 
 
Min altan, inget uteliv här inte!
 
 
Men fina blommor på rummet hade jag.............
 

Sen hade vi möte fram till fem, mycket att prata om och ventilera.
 

Alla distrikt fick en fin skylt som de kan skriva vad de vill på, jag skrev vad jag ville på min och det går att sudda ut, man skriver med whiteboardpennor. Så skriver man Mustang eller Porsche så suddar man lätt.
 
 
Sen blev det mingel och middag...........och utgång. Dansade hela natten och när jag kom hem till hotellrummet så blev det en dusch innan sängen. Rena rama träningspasset, dansade så mycket. Så roligt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0