5 februari

5 februari - vilken dag. - PUST!
 
Vaknade vid fem, blogg och kaffe och telefonsamtal som vanligt. Möte på jobbet, ut i skogen, hem till lunch, aktivitetsvärd och sen konfliktlösare. Samtal, samtal, samtal och sen lite lek. Allt är inte roligt i vardagen, men lek och sport med barnen är så roligt. Att sitta i samtal är inte lika roligt, men ändå..............vilken fin respons man får. Fick så mycket positiv kredit igår, men idag känner jag mig som om jag skulle passa in här............
 
Åland med Corvetteklubben 2009
 
Efter jobbet och middag igår så hade jag en spa-kväll ..............
 
 
som slutade i migrän............Det kan bli så när man kopplar av och njuter lite. Spänningar som släpper. Har jobbat 4,5 timme för mycket denna vecka och inte hunnit med raster heller. Så idag ska jag bara a det lugnt............om det går.
 
Pratade med fler olika Corvettevänner igår kväll. Hur han jag med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0