7 februari

Vaknade fem och startade dammsugaren på direkten. Städade hela huset på morgonen. Dammsög huset och  drack idag fem muggar kaffe - hade ett kaffesug som var enormt. Har fått små jävla djur som kallas ohyra på mina citronträd. När jag skulle ta in dem till duschen för rengöring så kom min lilla spindel på besök. Han kom ner från taket och hälsa på mig.
 
 
Min palm får mig att längta tillbaka till Gran Canaria.
 

Mitt citronträd tappar blad för ohyran äter på den...........
 

Nu får citronträdet ta min plats i badkaret...............vill döda de små ohyrakrypen!
 

Städade och fixade med kläder, tvätt, saker hit och dit. Sen drog jag till jobbet och jobbade fram till halvfem, då ringde telefonen, prat om bilar och annat. Handlade lite mat, sen kom Maria ut till oss och vi hade mysfredag i soffan och kollade in invigningen av OS och lite Tv.
 
Lite kvälls-lektyr på nätet innan jag somnade............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0