en bra lördag

En bra lördag med Corvette-vänner. Började dagen med blogg och kaffe. Skulle löpträna men mitt knä sa - NEJ! Tog en Power- walk i solen. Tog det lugnt och hade det bra. Sen bestämde jag att dra och möta en Corvette-kompis i Kungens kurva.
 
Jag ställde min bil där på en parkering och sen drog vi till Stockholm för att kolla 1:43 och 1.18 bilar. Ett litet inköp blev det sen drog vi till HD-butiken på Sveavägen eftersom han kör HD. Vi handlade lite saker- Lars fyllde en påse ...........
 
 
..........och jag köpte en keps.
 
 
 
sen blev det en lunch.........macka och läsk.
 

.......innan korv, kaffe och bulla på filmvisningen.
 
 
Kollade in film, vackra bilar och annat...............
 

Efter filmvisningen for vi hem till Nutte och Maria. Ställde deras bil och tog en öl, sen blev det ett härligt gäng som for till Sundbyberg och Bischop arms med mat och öl. Jag lyckades bli kvällens fyllechaffis !
 
 
Vi stängde baren på Bischop arms och sen skulle jag köra hem Nutte, Maria och Lars. Jag var hemma tio i tre i morse och idag har jag arbetat vid datorn hela dagen. Nu firar jag Canadas seger med vin och allt jag mailat, skrivit under dagen------------
 
 
Härliga Söndag , puss och kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0