Känner mig kär idag............

Känner mig kär idag............KÄR i en bil.
Kan man bli det ? Kan man bli kär i en bil? jo, JAG kan det, så har livet alltid varit för mig. Går och kärar ner mig i saker. Saker har också känslor............känslor som kommer då du vrider om nyckeln och startar upp motorn. Om du dessutom får köra ut bilen på gatan och dra dit vägen och lusten tar dig - så känner jag mig kär. Idag hittade jag något att bli kär i. Den är perfekt i alla avseenden, synd bara att den inte finns i mitt liv och att just jag får dela livet med den :-(
 
Maskulint.............<3  <3  <3 
 
 
 
 
Igår hade jag en bra dag med mycket utevistelse. det känns som om våren är på gång. Det är takdropp och töväder, man blir blöt om både fötter och baken när man leker ute. Byggt snö-fästningar med barnen idag. Efter möte och jobba över-tid, så drog jag till gymmet.
 
Gymmet är min perfekta källa till lycka och välmående.............ökade vikterna idag också. Det känns så bra. Att jag bara orkar mer och mer. att styrkan finns i en så gammal kropp gör en ung i sinnet. Jippiiiiii........
 
 
Idag ska jag ut i skogen med alla barn och ha lite roligheter.
 
Igår kväll ringde en man med Corvette och pratade bil i över en timme. Känner honom inte, men han hade ett brinnande intresse för att gå med i klubben. Det är trevligt! Ännu en kompis på vägarna i sommar. Längtar faktiskt till sommaren. Igår kväll när jag gick ur duschen, fick jag en sådan längtan till Gran Canaria och en resa tidigare...........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0