lördag

Uppe klockan fem och fixa lite småsaker. Fika, blogg och dator - mail hit och dit.
 
Körde en löpträning ute i vårvädret, ja så kändes det. Som om våren var på väg. Varmt och skönt och mycket fågelkvitter. Byvägen var som en lerig åker, ganska kul att springa på - som ett lerbad. Körde lite asfalt också det var då jag kände tillfredställelse. Så skönt i hela kroppen att få springa på asfalten. Slå fötterna hårt mot asfalten ger en viss stimulans. Det var då! Då som jag kom på det jag måste läsa vidare om. Att man kunde visst skaffa vissa endorfiner i kroppen som gör att man får lust och känner välbehag att löpträna på asfalt.
 
 
Efter dusch och lite frukost tog jag min Transport och åkte till Hammarby för att kolla in när klubbkompisarna körde Go-Cart. Lite prat och en hel del människor som körde och som bara kollade på.
 
 
 

Fick så mycket beröm för min jacka som jag inte använt på två år. Köpte den då, men så har den hängt i garderoben. Så typiskt mig!
 

Drog sen på lite shopping. Köpte en kofta, lite smycken, en godis-skål och annat.
 
Hem och åt en god laxsallad och tog mig en siesta.
 
Sen vart det full fart till Olary´s i Globen, Tele 2 Arena.
 

Det vart en vit kväll med näsblod - hur mår man ?
 
Sak iaf åka hit med något nytt gäng och ha en helkväll. Spela minigolf och bowla, ta en öl och bara ha det mys! Vilket underbart ställe att hänga med polarna.......
 
 
Kvällen höjdare blev när vi kom på att vi hade åtta minuter på att köra ut bilen, sen blir den inlåst och man får ringa bevakningspersonal som öppnar åt en för 500:-. Vi klarade oss med tre minuter. Sprang genom hela garaget och kastade oss i bilen, gasen i botten och UT!
 
 
Fick sockerbehov och fick lov att stanna och köpa godis på vägen hem....
 
 
Kan tänka mig att åka som sagt tillbaka till detta ställe och hänga lite, så mys!
 
 
Maria var med hela kvällen - det bästa av allt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0